Monday, November 23, 2009

What´s up?

Dear guests,

As you can read in “About my blog”, I decided to write about my beloved Rio de Janeiro because the city has won some important and different awards recently. I feel that I have to celebrate it and share my proud and happiness with you!

Another reason is linked to the flat in Copacabana that I bought last month with the purpose to rent it preferably for foreigners. I think that giving information to my guests could be helpful for them and very agreeable for me.

So, I invite you to be my guest and stop by my Picasa Album bellow to know my cozy flat! Feel free to rent it anytime you want…a little bit of merchandising is not so bad, isn't it?

http://picasaweb.google.com/vaniarejane2008/MyFlatInCopacabana#
----------------------------------------------------------
Caro convidado,

Como você pode ler no “About my blog” (sobre o meu blog), eu decidi escrever sobre o meu amado Rio de Janeiro primeiro
porque recentemente a cidade ganhou vários prêmios importantes e diferentes. Eu senti a necessidade de celebrar e de dividir essa minha alegria e entusiasmo com você!

A segunda razão está relacionada ao flat de Copacabana que eu tenho alugado preferencialmente para hóspedes de outras cidades e países. Eu penso que dar informações e dicas poderia ser bem proveitoso para eles e extremamente prazeroso para mim.

Então, eu convido você a dar uma passadinha no meu álbum do Picasa no link acima, para conhecer o meu aconchegante flat! Fique à vontade para reservá-lo quando quiser...um pouco de merchandising não pega tão mal assim, né?!

No comments: